środa, 26 lutego 2014

Informacja + przeprosiny .




Okey chciałam as bardzo bardzo przeprosić . Wiem ,że nie było mnie tu już pół roku nawet więcej Ale zaczęłam pisać 2 inne blogi które pisze tak już bardzo długie i powstają rozdziały w tydzień gdie o wiele bardzziej się podobają a nie takie amatorskie wypociny Postaram się napisać rozdział jeszcze dziś ale ten blog pozostawie tak jak był amatorski i tu nie będę zbytnio się starała bo szczerze powiedziawszy to pomysł mi znikł :/ na tego bloga

4 komentarze:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa wracasz ? :DDDDDDDDDD omg no superr ile ja sie naczekałam ! <3333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. no wreszcie ile mogłam czekać ? wcześniej nie mogłam kom zostawiać bo konta google nie posiadam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. NO WRESZCIE KOCHAM TWOJE OPO ! Masz aska albo tt ?

    OdpowiedzUsuń
  4. nareszcie masz aska "?

    OdpowiedzUsuń